ΑΝΟΗΣΙΕΣ

ΑΝΟΗΣΙΕΣ

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Ανάρτηση Νο 26 '' Universe VS Jellis ''

 Το ρολόι δείχνει 12 : 4 και μόλις άνοιξα βιβλίο να λύσω ασκήσεις ... Ναι , ναι καλά διάβασες κάνω μεταμεσονύχτιο διάβασμα ... Δεν το συνηθίζω αλλά σήμερα που το αποφάσισα το σύμπαν άρχισε να συνωμοτεί εναντίον μου ... Δεν πιστεύω αυτές τις αηδίες για το σύμπαν που καθορίζει στιγμές και γεγονότα της καθημερινότητάς μας αλλά είπα να το γράψω γιατί έτσι συνηθίζεται όταν όλα φταίνε και δεν έχεις κάποιον να κατηγορήσεις .. Λοιπόν μαζεύω τα κομμάτια μου κάθομαι στην κουζίνα ( ναι στην κουζίνα ρε γιατί το περιβάλλον και μόνο του δωματίου μου τέτοια ώρα μου προκαλεί υπνηλία ) και αρχίζω να λύνω ασκήσεις ή τουλάχιστον προσπαθώ .. Με το που ακουμπάω το στυλό μέσα στην απόλυτη ησυχία της νύχτας διαγράφεται στον αέρα ένα ΤΙΙΙΙΚ ΤΑΑΑΑΑΚ ΤΙΙΙΙΚ ΤΑΑΑΑΚ ! Κάθε φορά που προσπαθούσα να συγκεντρωθώ τον αυτό το τικ τακ χτυπούσε τις νευρικές μου απολήξεις σαν σφυρί ... Οργώνω το κεφάλι μου με τα δάχτυλά μου σηκώνομαι και αναζητώ τον δράστη ... Ήταν αυτό το μικροσκοπικό ρολόι πάνω στο τζάκι που έκανε αυτόν τον εκκωφαντικό θόρυβο και χωρίς δεύτερη σκέψη το έβγαλα έξω απ το σπίτι .. Λυπήθηκα να το χτυπήσω στον τοίχο γιατί κατά κάποιο τρόπο είμαι συναισθηματικά δεμένος μαζί του ... Γυρίζω στην κουζίνα κάθομαι και μόλις μαζεύω τις σκέψεις μου ακούω ΣΤΑΑΑΑΑΚ ΣΤΑΑΑΑΚ ... Σηκώνομαι για άλλη μια φορά και με ευκολία αυτή τη φορά εντοπίζω τον ένοχο .. Ήταν η βρύση του μπάνιου και αρκέστηκα στο να την κλείσω με όλη μου τη δύναμη αφήνοντας το σημάδι της στο χέρι μου ( όχι δεν είχα καθόλου νεύρα ) . Κάθομαι για άλλη μια φορά συγκεντρώνομαι σαν θηβετιανός γκουρού και αρχίζω ώσπου ακούω .. DUUU RIECHT SO GUUUT !! Ήταν οι RAMMSTEIN που έδιναν ρέστα στο κινητό μου , κάποιος άκυρος θυμήθηκε πως τον είχα πάρει τηλέφωνο κάποια στιγμή της μέρας και αποφάσισε να το θυμηθεί εκείνη την fuckin στιγμή ... Λέω ρε γαμώτο δεν μπορεί δεν τα παρατάω θα διαβάσω και ας με βρει το φως τη μέρας ... Πιάνω το στυλό , κάθομαι σιγά σιγά κλείνω τα μάτια μου και ένα ηλίθιο χαμόγελο νιρβάνας διαγράφεται στα χείλη μου .. Απόλυτη ησυχία ... Ή έτσι νόμιζα ώσπου ξαφνικά ΝΙΑΑΑΑΟΥ ΝΙΑΑΑΑΟΥ ΦΣΣΣΣ ΝΙΑΑΑΑΑΑΡΡΡ δύο γάτες αποφάσισαν να λύσουν τις διαφορές τους στο δρόμο έξω απ το σπίτι μου .. Σηκώνομαι τρέχω στο μπαλκόνι βγάζω μια πολεμική ιαχή τα γατιά σταματάνε για λίγο μετά συνεχίζουν πηδάω πέντε σκαλιά τρέχω κατά πάνω τους και τρομαγμένα χάνονται μες το σκοτάδι ... Γυρίζω πάλι μέσα , λύνω τις ασκήσεις και κατάκοιτος σέρνω το κορμί μου εδώ για να γράψω όλο αυτό ...


ΥΓ ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΕΧΕΙ ΗΣΥΧΙΑ ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΤΗΝ ΣΑΘΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Aντιδράσεις