ΑΝΟΗΣΙΕΣ

ΑΝΟΗΣΙΕΣ

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Yποανάρτηση των Αναρτήσεων 5 , 14 '' I got a new chair ! ''


Ανάρτηση Νο5 '' UNO MOMENTO ''

Καθισμένος στην μαύρη κατά κάποιο τρόπο αναπαυτική και με ροδάκια τα οποία δύσκολα στρίβουν πια καρέκλα του γραφείου μου ...

Ανάρτηση Νο14 '' A bump in my brains ! ''

    Κάθομαι στην καρέκλα του γραφείου μου η οποία από τις πολλές πατέντες έχει γίνει τρανσφορμερ την ίδια καρέκλα που πριν μερικές μέρες καθώς πήγα να κάτσω ( με τον τρόπο που έχετε δει όλοι σε χολυγουντιανές ταινίες να κάθονται πλούσιοι διευθυντές στην καρέκλα του γραφείου τους οι οποίοι κυριολεκτικά πηδάνε πάνω της και αφού κάνουν δυο τρεις σβούρες την παρκάρουν τέλεια στο γραφείο τους και αφού τρίψουν φιλήδονα τα χέρια τους πιάνουν αμέσως δουλειά ) χάλασε ... 

Ι GOT A NEW DAMN FUCKIN' CHAIR !
                          
                       

Ήταν μια ακόμα παρακμιακή υποανάρτηση των προηγούμενων παρακμιακών αναρτήσεων , ευχαριστώ πολύ γεια σας !

2 σχόλια:

  1. θα πω μεγειά...
    θα πω οτι ελπίζω να μην πήρες την καρέκλα της φώτο γιατί με σκιάζει...
    θα πω οτι η γνωστή πλέον σακατεμένη καρέκλα σου είναι συλλεκτική απο σήμερα οπότε εκμεταλλεύσου το..

    θα πω καληνυχτούδια
    και θα φύγω...

    περιμένοντας εναγωνίως την επόμενη ανάρτηση ή έστω τον πληστηριασμό της καρέκλας :Ρ
    με φώτο παρακαλώ
    και της νέας και της παλιάς..
    σαν αυτές τις εκπομπές με τα σπίτια, το πρίν και το μετά!!!
    :))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Miss Pink Αρχικά, θα πω ευχαριστώ !
    χαχαχα όχι δεν πήρα την καρέκλα της φώτο απλά τηντ διάλεξα για να κοσμήσει το άρθρο μου με την μεγαλειότητά της ...

    Η καρέκλα αυτή έχει συναισθηματική αξία για μένα γιατί βρίσκεται στην κατοχή μου εδώ και 14 χρόνια ... Παρ΄όλα αυτά βρήκε την τιμητική της θέση ανάμεσα στα σκονισμένα απομεινάρια του παρελθόντος μου κάτω στο υπόγειο ...

    Στην επόμενη ανάρτησή μου θα σας γνωρίσω την νέα μου καρέκλα ... Ελπίζω να την αγαπήσετε και να την αγκαλιάσετε όπως και την προηγούμενη ...

    :) Από μένα έχεις τις καλημέρες μου !:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Aντιδράσεις