ΑΝΟΗΣΙΕΣ

ΑΝΟΗΣΙΕΣ

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Ανάρτηση Νο 20 '' ΠΑπαΡΑΝΟΙΑ ''

 Αποφασίζεις να κοιμηθείς κατά τις 4 και σηκώνεσαι κατα τις 9 - 9.30 και όλα γύρω σου είναι πίσσα σκοτάδι . Δεν βλέπεις ούτε τα κατσαρά μικροσωματίδια σκόνης που αιωρούνται στην ελλιπή βαρύτητα του εναέριου χώρου του δωματίου σου τα η παρατήρηση των οποίων σε έκανε να τα παρατηρήσεις για λίγο με γουρλωμένα μάτια και ανοιχτό στόμα και μετά αφού παίξεις μαζί τους για 20 δευτερόλεπτα φυσώντας προς το μέρος τους μόνο και μόνο για να τα δεις να περιφέρονται σαν τρελά ζαλισμένος κοιμάσαι ... Kαι το κυριότερο ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ! Αυτό έπαθα κι εγώ σήμερα ... Αγνοώντας το σημείο του χωροχρόνου στο οποίο βρισκόμουν και ύστερα από μερικές μάταιες προσπάθειες να σηκωθώ ανακάλυψα κάτι φοβερό ! Το κεφάλι μου καθώς δεν ήταν ακουμπισμένο στο κρύο από τα σάλια μου μαξιλάρι αλλά στο στρώμα ... Έτσι όταν πήγα να σηκωθώ έβαλα δύναμη με το χέρι μου και άκουσα έναν ήχο από τα τρίσβαθα του στρώματος που έμοιαζε τρομερά με έκρηξη ! MΠΟΥΥΥΥΥΜ ! Έκαψα αρκετά εγκεφαλικά κύτταρα για να καταλάβω το πως δημιουργείτε αυτός ο εξωπραγματικά πιστός ήχος έκρηξης και τελικά κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η πίεση το απανωτών στρώσεων των απροσδιόριστων υλικών που αποτελούν το στρώμα μου , υλικά όπως ο τρογλοδίτης , το jellonio και το πολυχρωμοσωματικό διαμπερόνιο τα οποία δεν είναι αποδεκτά από την ευρύτερη επιστημονική κοινότητα δημιουργούν αυτή την πυρηνική σχάση με αποτέλεσμα να με εκπλήσσουν απροσδόκητα ...

ΥΓ : ΔΟΝΤ ΤΡΑΙ ΔΙΣ ΕΤ ΧΟΜ ! ( DONT TRY THIS AT HOME )

YΓ Νο2/1 : Αν δεν καταλάβατε γρι από τα παραπάνω δεν πειράζει δεν έχετε εσείς το πρόβλημα αλλά εγώ ...
ΥΓ Νο Ρίζα του 9 : Τα υλικά που αποτελούν το στρώμα μου είναι προϊόντα της αχαλίνωτης φαντασίας μου και για οποιαδήποτε ομοιότητα με την πραγματικότητα δεν ευθύνομαι εγώ ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Aντιδράσεις