ΑΝΟΗΣΙΕΣ

ΑΝΟΗΣΙΕΣ

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Ανάρτηση Νο2 ''Classification of people''

Γράφω αυτό το άρθρο σήμερα για ένα γεγονός που συμβαίνει συχνά στην μικρή κοινωνία μέσα στη οποία διαβιώ το οποίο είναι η '' ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ''. Αφορμή για να ασχοληθώ με το θέμα αυτό είναι τα διάφορα ακούσματα που έχω από τους γύρω μου . Ξεκινάω από την κατηγορία '' ΛΕΣΙ '' . Πριν κανά δυο μήνες αποφάσισα να κάνω τα μαλλιά μου μοικάνα ( πριν γίνει μόδα ) . Την κίνηση αυτή την έκανα για καθαρά δική μου τέρψη και όχι για να τραβήξω την προσοχή κανενός γιατί δόξα Τον Υπερμέγιστο προβλήματα ΄΄ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ '' δεν έχω . Λίγες εβδομάδες αργότερα έρχεται ένας '' κανονικός '' άνθρωπος  και μου λεει :
-Συνέχισε έτσι να γίνεις κ εσύ ΛΕΣΙ !
Εγώ έμεινα μαλάκας ... Το προσπερνάω λοιπόν και λίγες μέρες μετά μαθαίνω πως έχει διαδοθεί από το άτομο που με έκρινε πως αυτοί με τις ΜΟΙΚΑΝΕΣ τα ΣΚΙΣΜΕΝΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ τα ΣΤΑΡΑΚΙΑ ειναι λέσια ... Αν είναι αυτό είναι λοίπον το να είσαι λέσι δηλώνω πως ΕΙΜΑΙ ΛΕΣΙ ΚΑΙ Μ ΑΡΕΣΕΙ !
Αλλά ... Νομίζατε πως δεν θα υπάρχει αλλά ? Υπάρχει ένα πολύ σοφό ρητό που λέει :
'' ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΘΕΙΣ ''
Σας παραθέτω λοιπόν τις '' κατηγορίες των ανθρώπων σύμφωνα με τα λεγόμενα ενός κανονικού ανθρώπου :
~ΛΕΣΙΑ : Όπως είπα και παραπάνω είναι οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ με  μοικάνα , με σκισμένα τζιν και με σταράκια .
~ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ : Είναι οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ που έχουν τα '' κωλοφτιαγμένα '' αμάξια η μηχανάκια εκείνοι που κυρίως τους αρέσει να βάζουν αγώνες ταχύτητας η αγώνες για το ποιος έχει το πιο δυνατό ηχείο . Εκείνοι που ακούνε λαικά τραγούδια και αγαπημένη τους ασχολία είναι να γυρνάνε το πρωί σπίτι '' κόκκαλο '' .
~ΤΡΕΝDY : Είναι οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ που αν τα ρούχα που φοράνε δεν αξίζουν πανώ απο 100 ευρώ και δεν ειναι μάρκα δεν τα φοράνε γιατί είναι για κάγκουρες . Εκείνοι που βγαίνουν στα ποιο πρωτοκλασάτα κλαμπάκια και πίνουν οτιδήποτε εκτός από μπύρα και ξέρετε γιατί ? Γιατί είναι για κάγκουρες βέβαια . Εκείνοι που έχουν το μαλλί πάντα στην τρίχα και πανικοβάλοντε αν χαλάσει .
~ΚΑΓΚΟΥΡΟTRENDY : Οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ που αποτελούν τον συνδυασμό των δύο παραπάνω . Η ισιωτική μαλλιών έχει γίνει προέκταση του χεριού τους για να είναι και λίγο trendy αλλά για το γαμώτο θέλουν και ενα μηχανάκι για να ειναι και λίγο κάγκουρες και να κάνουν μόστρα στα γκομενάκια .
Το συμπέρασμα φίλοι μου είναι : Ας σταματήσουμε αυτές τις ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ . 
Τέτοιου είδους πιστεύω μας πάνε πίσω . Όλοι είμαστε άνθρωποι ίδιοι .
ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΜΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΙΔΙΟΙ .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Aντιδράσεις